Antakalnio 17, Vilnius, LT-10312, Lithuania

Zapraszamy w poniedziałek – Friday, 9  – 17:30  EET (GMT +2)

Często Zadawane Pytania

Przeczytaj nasze FAQ przed wysłaniem nam wiadomości.

Jakie są koszty dostawy zamówień ze Sklepu Internetowego?

Opłaty za dostawę zależą od wybranego produktu i miejsca dostawy. W krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) dostarczamy bezpłatnie. W przypadku innych miejsc docelowych sprawdź koszt wysyłki wskazany podczas realizacji transakcji.

Jakie metody płatności są akceptowane w Sklepie Internetowym?

Możesz zapłacić kartą Visa, Mastercard. Możesz również wybrać przelew bankowy. Proszę zwrócić uwagę, aby podczas przelewu podać numer zamówienia. Przetwarzanie zamówienia może potrwać nieco dłużej.

Jak długo potrwa dostawa?

Aby sprawdzić czas dostawy, sprawdź informacje na stronie każdego produktu, ponieważ może się on różnić.

Jak bezpieczne są zakupy w Sklepie Internetowym? Czy moje dane są chronione?

Twoje dane są chronione. Zapoznaj się z naszym opisem Polityki prywatności.

Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

Fakturę za zamówienie otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail zaraz po wysłaniu produktu do Ciebie.

Wyślij nam email




    Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć jak najszybciej, ale nie później niż 48 godzin po zapytaniu.