SPARK LINE 16 – Najwyższej jakości przenośne rozwiązanie do ładowania. Wyprodukowano w UE. Obsługuje 3-fazowe ładowanie 16A (do 11kW).
Gniazdo przemysłowe – CEE 16A/5PIN to najwygodniejszy sposób na ładowanie pojazdu elektrycznego, gdziekolwiek jesteś. Większość samochodów elektrycznych dostępnych na rynku obsługuje ładowanie 1x32A lub 3x32A, ale nie jest dostarczana z niezbędnymi akcesoriami. Spark Line 16 oferuje następujące korzyści:
Najwyższej klasy bezpieczeństwo i przyjazność dla użytkownika
Elementy łączeniowe są wymiarowane na ponad 150% znamionowego obciążenia ciągłego.
Elektronika sterująca wykonuje autodiagnostykę po każdym podłączeniu
Wskazuje problemy (po podłączeniu i podczas ładowania) odpowiednim kodem błędu:
Wzrost temperatury lub przegrzanie w urządzeniu lub gnieździe CEE
Elementy przełączające zabezpieczone przez ciepło lub uszkodzone przełączniki tranzystorowe
Wykrywanie przepięcia lub podnapięcia
Sprawdzenie linii PE i N
Wykrywanie prądu upływu – Odłączenie pojazdu po wykryciu nieszczelności (30mA AC, 6mA DC)
Nieobsługiwany tryb ładowania
Funkcja ustawiania maksymalnego prądu ładowania – korzystna dla samochodów, które nie potrafią tego samodzielnie (ustawienia dokonuje się po prostu przyciskiem z sygnalizacyjną diodą LED)
Kompatybilność nowej wersji w sieciach TN-S (większość Europy) i IT (Norwegia, Włochy, Ukraina)
Zastosowanie wysokiej jakości przewodu o prawidłowych wymiarach, certyfikat TÜV
Solidna aluminiowa obudowa elektroniki z ochroną IP65 jest w stanie przetrwać deszcz, upadek lub przejechanie samochodem
Jednak żadne z tych zabezpieczeń nie ma na celu zastąpienia źle podłączonego zasilacza, a użytkownik nadal musi korzystać tylko z gniazd, które spełniają wszystkie wymagania i normy bezpieczeństwa. Wyżej wymienione zabezpieczenia służą jako dodatkowa warstwa ochronna.
Szczególnie nadaje się dla posiadaczy Tesli Model S, (X) (z TwinCharger lub z ulepszoną ładowarką), Smart ED (z ładowarką 22kW), Renault Zoe i BYD e6, ponieważ te samochody są w stanie ładować do 22kW. Kabel jest również kompatybilny ze wszystkimi samochodami korzystającymi z europejsko-amerykańskiej normy IEC 62196-2 typ 2 (tzw. Mennekes). W tym m.in. Tesla Model 3, Nissan Leaf, BMW i3, VW e-up!, VW e-Golf, Hyundai Ioniq, Kia Soul EV, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace i wiele innych…
Prąd znamionowy: max 16A (11kW) – ograniczony przepisami
Regulowany prąd: 6A/10A/13A/16A/
Używane fazy: 1, 2 lub 3 w zależności od podłączonego samochodu
Długość: 5m
Dopuszczalna temperatura otoczenia: -30°C do +50°C
Wyłącznik różnicowoprądowy: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
4 lata gwarancji
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.